Metoda de livrare
Comanda dvs se livreaza prin curier rapid oriunde pe teritoriul Romaniei. Livrarea comenzii se face in mod gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 400 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 400 lei se percepe un cost de transport de 25 lei. Este important de stiut ca livrarea produselor de catre firma de curierat nu include optiunea de desfacere a coletului in prezenta transportatorului, care ar permite un refuz al comenzii in cazul unor posibile neconcordante.
Termenul de livrare
Termenul de livrare al comenzii este cuprins între 2 și 8 zile lucratoare de la data plasarii ei. Odata acceptata, ne obligam sa va livram comanda in cel mai scurt timp posibil. In mod exceptional, in perioadele de vanzari cu pret redus, cum ar fi Black Friday, Last chance weekend, sau in perioada sarbatorilor de Craciun si de Paste este posibil ca termenul de livrare sa fie depasit pana la aproximativ 20 zile lucratoare, urmare a numarului mare de comenzi de procesat, atat in sensul pregatirii lor, cat si in ceea ce priveste livrarea propriu-zisa de catre firma de curierat rapid.
Garantie comerciala
Produsele achizitionate de pe site-ul www.anion.ro nu beneficiaza de garantie comerciala, insa se supun prevederilor legale privind garantia de conformitate legala. Pentru reclamarea unui defect de conformitate te rugam sa trimiti un email la adresa: contact@anion.ro sau whatsapp: 0771.428.290.
Receptia produselor
In momentul primirii produselor de la curier, aveti obligatia de a verifica atent integritatea coletului. In cazul in care constatati ca este deteriorat si / sau desigilat, existand suspiciunea de deteriorare si / sau lipsa produse din colet, aveti dreptul de a refuza primirea comenzii. Va rugam sa ne contactati fie la adresa de e-mail: contact@anion.ro sau whatsapp: 0771.428.290, pentru a ne comunica acceptul sau refuzul dvs. In acest din urma caz, daca ati efectuat plata online vi se va returna contravaloarea produselor. Raspunderea pentru afectarea conformitatii produselor pe durata transportului, precum si lipsa unuia sau a mai multor produse din colet, revine in totalitate transportatorului. Nu suntem raspunzatori pentru pagubele cauzate bunurilor in timpul transportului, decat in situatia in care ne informati despre existenta lor la momentul receptionarii produselor.
Va rugam sa ne aduceti la cunostinta orice aspecte privind eventuale defecte/vicii ale bunurilor in 24 de ore de la receptionarea lor.
Acceptarea livrarii comenzii de la curier reprezinta confirmarea dvs că ati primit un colet integru, sigilat. In acest caz, va rugam sa pastrati atat ambalajele si etichetele originale ale produselor, cat si documentele ce au insotit comanda (factura si formular de retur) o perioada de 14 zile calendaristice de la data receptionarii, pentru eventualitatea in care, ulterior, in acest interval de timp, decideti sa efectuati un retur de marfa. Pentru mai multe detalii cu privire la retururi va rugam sa consultati sectiunea politica de retur.
De la data livrarii, toate riscurile asupra produselor se transmit catre Cumparator.